קשת אחזקות » איך לארגן את המשרד לפני ניקיון?

איך לארגן את המשרד לפני ניקיון?

במשרדים רבים נוהגים לארגן את המשרד לפני ההגעה של עובדי ניקיון משרדים. המטרה היא לאפשר לעובדים לנקות באופן יסודי את כל המשרד ושלא יתעכבו או יבזבזו זמן יקר על סדר וארגון.

איך לארגן את המשרד לפני ניקיון

אופן ארגון המשרד 

במשרדים שבהם לכל עובד יש חדר קטן, כל עובד אחראי על סידור חדר זה, לארגן את השולחן כך שלא יהיו עליו עומס ניירת, תיקים, ציוד מיותר וכו'. הוא מארגן את הכול בפינה אחת של השולחן או על מדף כך שאפשר יהיה לנקות כראוי את השולחן ואת המקלדת.

במבואה, יש לארגן את המכשור ואת המסמכים כך שיהיו מרוכזים במקום אחד. כל הקלסרים יונחו בארונית, כך שרוב השטח יהיה פנוי ואפשר יהיה לנקות בכל הפינות.

אם קיים אולם המתנה, מסדרים את הכיסאות והשולחנות, אם נהוג להניח עליהם מגזינים או עיתונים, מרכזים את כולם בערמה על המדף.

בחדר הישיבות נשארים לא אחת כלי אוכל מהישיבה האחרונה, כוסות, קנקנים, צלחות ועוד. יש להניח את כולם למשרד וכך להעביר את הפריטים הלא נחוצים למיקומם הטבעי ואת חדר הישיבות אפשר יהיה לנקות באופן יסודי.

צוותי הניקיון מגיעים למשרד 

כאשר צוותי הניקיון שלנו מגיעים למשרד שהוא מאורגן ומסודר, הרבה יותר קל להתחיל באופן מידי בכל עבודות הניקיון. אנחנו חוסכים זמן יקר ומנתבים את כל הכוחות שלנו לטובת המטרה החשובה ביותר שהיא הניקיון.

לא בכל המשרדים מבצעים סדר וארגון לפני הגעת הצוותים שלנו, עקב עומס עבודה שוטפת או כל סיבה אחרת. בכל מקרה אנו תמיד מבצעים זאת בכל משרד שהנושא לא בוצע.

לוח זמנים של עבודות הניקיון 

כשאנחנו מגיעים למשרד, אנו פועלים בסבב קבוע של המיקומים שיש לנקות בכל הגעה שלנו. נותנים עדיפות למטבח ולשירותים ולאחר מכן פועלים בכל החדרים, חדרי הישיבות, המבואה וכל חלק נוסף השייך למשרד.

עם זאת אנו גם פתוחים תמיד לשינויים ולבקשות קונקרטיות של אנשי המשרד. במקרים רבים כשהצוות שלנו מגיע העובדים מבקשים שנטפל דבר ראשון בחדר הישיבות כיוון שאמורים להגיע אורחים חשובים בעוד כחצי שעה. ברור שאנו מטפלים באופן מידי בחדר הישיבות ולאחר מכן חוזרים לסבב הקבוע.

ניקיון רוחבי בכל המשרד 

האזור החשוב ביותר הוא השירותים, לכן מבצעים בו ניקוי סטרילי באמצעות חומרי חיטוי וחומרי ניקוי אפקטיביים. מנקים ביסודיות את הכלים הסניטריים ובתום הפעולה כל חדרי השירותים הם מצוחצחים ומבריקים.

בהמשך היום, מנקים את המטבח, שוטפים את כל הכלים, משטחי העבודה, השולחנות, הכיסאות והמכשור החשמלי. לאחר מכן מפנים את האשפה ומנקים ביסודיות את המבואה ואת כל החדרים. בתום שטיפת הרצפות המשרד הוא נקי, ריחני ונעים מאד לשהות בו.

נשמח לבצע עבודות ניקיון משמעותיות גם במשרד שלך. דבר אתנו ונתאם פגישה כדי לבצע תיאום ציפיות.

כלי נגישות
חיוג מהירוואטסאפ